منجنیق ایران دستگاه پلیس پایتخت خبر

منجنیق: ایران دستگاه پلیس پایتخت خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز گزارش نمی‌گذاریم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدار داد که با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، کارها ایذایی و خلاف قانون به وسیله کاندیداها و یا رسانه‌ها برخ

    نمی‌گذاریم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدار داد که با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، کارها ایذایی و خلاف قانون به وسیله کاندیداها و یا رسانه‌ها برخورد خواهد شد.

    با تجمع و فراخوان‌های غیرقانونی برخورد می کنیم

    اولین نشست بررسی‌های آسیب‌های اجتماعی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال 96 با عنوان مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، روز سه شنبه 29 فروردین ماه، با حضور سردار زاهدیان فرمانده پلیس مواد مخدر، سردار ساجدی نیا فرمانده پلیس پایتخت و مسؤولان دستگاه‌های متولی به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران چهار محور پیشگیری، درمان، صیانت و مقابله در مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: جهت مقابله با مواد مخدر باید در این چهار حوزه برنامه­‌ریزی شود که قوه قضائیه در حوزه مقابله و پیشگیری زیاد می‌تواند دستگاه‌ها را همراهی کند.

    نمی‌گذاریم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

    جعفری دولت آبادی با خاطرنشان نمودن این توصیه که مبارزه با مواد مخدر باید به دغدغه مهم مسؤولان تبدیل شود، افزود: این دغدغه وجود دارد ولی جهت مبارزه قاطع­تر، باید این عنوان دغدغه مهم مسؤولان مرتبط با مواد مخدر باشد.

    وی از زیاد کردن مصرف مواد مخدر، کم کردن سن اعتیاد، زیاد کردن تعداد معتادان و معتادان متجاهر به عنوان شاخص‌هایی یاد کرد که از بعد از انقلاب به علت کثرت جمعیت و بعضی علل، مشکلاتی را جهت کشور ایجاد کرده و بر ضرورت تحلیل علمی و آسیب شناسی این مسئله تاکید نمود.

    تمرکز مبارزه بر عوامل باندهای کلان و عمده قاچاق مواد مخدر توصیه دیگری بود که مورد توجه دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت. جعفری دولت آبادی تحقق این عنوان را نشانه موفقیت در مبارزه دانست و تصریح کرد: درست است که خرده فروشان ابزار قاچاقچیان هستند؛ ولی نباید متهمان مهم و مراکز مهم تولید، در مبارزه با مواد مخدر از تعقیب مصون بمانند.

    وی ترانزیت و کشت مخدرهای افیونی در افغانستان را به عنوان یکی از پرسشها جدی دانست و گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده است فقط یک چهارم ترانزیت مواد مخدر از این کشور در کشور عزیزمان ایران کشف می‌شود و به لحاظ سود کلانی که در این مسئله وجود دارد باعث رونق تجارت آن شده است است.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدار داد که با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، کارها ایذایی و خلاف قانون به وسیله کاندیداها و یا رسانه‌ها برخ

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران خشونت‌، طلاق، درگیری، دزدی و پرسشها فرهنگی و اجتماعی را از جمله آسیب‌های ناشی از اعتیاد دانست و با طرح این سؤال که آیا مصرف مواد مخدر در کشور عزیزمان ایران زیاد کردن یافته، از لذت­جویی، سوددهی، کنجکاوی، یا تجربه اول به عنوان علت گسترش این آسیب اجتماعی یاد کرد.

    جعفری دولت آبادی با بیان این‌که 24 دستگاه متولی مبارزه با مواد مخدر هستند؛ ولی وزن دستگاه‌ها در این زمینه متفاوت هست، از نهادهایی چون آموزش و پرورش و صدا و سیما خواست که در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

    وی به نقل قول سخنان یکی از مسؤولان کشور مبنی بر این که «مبارزه با مواد مخدر بیش از آن که انتظامی و امنیتی باشد، فرهنگی و اجتماعی است» پرداخت و بر لزوم کارها فرهنگی و اجتماعی از سوی دستگاه‌های متولی علی الخصوص صدا و سیما و آموزش و پرورش تاکید کرد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که بعد از انقلاب قوانین متعددی جهت مبارزه مواد مخدر تصویب شده، اصلاح قانون از سوی مجلس شورای اسلامی در مورد اعدام قاچاقچیان مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اصلاح قانون نباید اساس مبارزه با مواد مخدر را سست کرده و یکپارچگی آن را برهم زند، اصلاح قانون باید در چارچوب مبارزه جامع با مواد مخدر مورد توجه قرار گیرد.

    جعفری دولت آبادی بر ضرورت استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در مبارزه با مواد مخدر، درمان معتادان، پیشگیری و صیانت تاکید کرد و گفت: تربیت نیروی متخصص در این زمینه به مبارزه کمک می‌کند.

    وی با خاطرنشان ساختن این توصیه که تناوب باطل بازگشت معتادان، زحمات و تلاش‌های متولیان را هدر می‌دهد، بر لزوم بر برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری مسؤولان در این زمینه تاکید کرد.دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: جمع آوری معتادان متجاهر پر خطر موضوعیت دارد؛ چراکه حضور این معتادان در سطح شهر نماد یک ترساندن اجتماعی و فرهنگی در کشور محسوب می‌­شود.

    نمی‌گذاریم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

    جعفری دولت آبادی با بیان این که رها بودن معتادان متجاهر در پایتخت کشور عزیزمان ایران از وجود ترساندن خبر می‌دهد، این فرضیه که «معتادان متجاهر با جمع­آوری اصلاح نمی‌شوند» را با استناد به برهم زدن نظم شهر به وسیله آن‌ها رد کرد و گفت: پلیس از نظر اجتماعی و مردمی در این زمینه تحت فشار است و نباید اقدام دادستانی و پلیس در زمینه برخورد با معتادان متجاهر مورد بی‌مهری قرار گیرد.

    وی بر ضرورت برنامه­ریزی جهت درمان معتادان متجاهر بعد از ترک تاکید کرد و یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی انجام شود و امیدواریم این مبارزه در سال 96 با همت بیشتری دنبال شده است و تحول جدی در این زمینه رخ دهد.

    دسترسی ساده به مواد مخدر، زیاد کردن مصرف، کم کردن سن اعتیاد، گرایش زنان، دانش آموزان، دانشجویان و کارگران از جمله مواردی بود که دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان شاخص‌های خطر در حوزه مواد مخدر مورد اشاره قرار داد و گفت: این شاخص­ها نشان می‌دهد که باید در مبارزه با مواد مخدر تحول ایجاد شود.

    جعفری دولت آبادی با بیان این که عرضه مواد مخدر علاوه بر جرم بودن، یک ترساندن فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر در این حوزه با یک ترساندن جهانی و ملی مواجه هستیم که با روش‌های معمول قابل حل نیست و باید کارها تاثیرگذاری انجام شود.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدار داد که با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، کارها ایذایی و خلاف قانون به وسیله کاندیداها و یا رسانه‌ها برخ

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت سال 96 و اعلام نتیجه های احراز صلاحیت کاندیدها از سوی شورای نگهبان در هفته آینده، به بیان نکاتی خطاب به کاندیداها و هواداران پرداخت و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران سال‌هاست که شاهد انتخابات مختلفی بوده است و امسال نیز این همت وجود دارد که انتخابات در چهار حوزه امنیت، رقابت، همکاری و سلامت به خوبی برگزار شود.

    جعفری دولت آبادی به همه کسانی که در فکر انجام کارها غیرقانونی بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ کاندیدها هستند هشدار داد با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، کارها ایذایی و اقداماتی که علی رغم قانون به وسیله کاندیداها و یا رسانه‌ها صورت گیرد برخورد خواهد شد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هم‌چنین پلیس را مکلف کرد که در زمینه برخورد با هرگونه قانون شکنی تمهیدات مورد نیاز را فراهم کند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند حوادث تلخ سال 88 را تکرار کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و سایر مسؤولان اجازه نخواهند داد عده‌ای جهت برهم زدن امنیت کشور و انتخابات، تلاش‌های واهی کنند.

    نمی‌گذاریم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

    جعفری دولت آبادی ضمن ابراز امیدواری جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه هم‌چون سال‌های گذشته، یادآور شد: به طور قطع با هماهنگی مناسب بین دستگاه‌ها، انتخاباتی باشکوه خواهیم داشت تا دنیا بداند کشور عزیزمان ایران یک کشور بزرگ و با مردمی آگاه است و نه تهدیدات خارجی و نه تلاش عده‌ای در داخل نمی‌تواند عزم ملی آن‌ها را در پیشرفت متوقف کند.

    به نقل از میزان، در ادامه جلسه سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از کشف 20 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: 2 تن مواد مخدر نیز از ابتدای امسال تاکنون کشف شده است است.

    وی هم‌چنین از دستگیری 440 خرده فروش مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: طی سال گذشته، 30 مرکز توزیع مواد مخدر شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

    سردار زاهدیان مدیر پلیس مبارزه با مواد مخدر از زیاد کردن 25 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 95 به نسبت سال 94 خبر داد و نسبت به زیاد کردن قاچاق هروئین به کشور هشدار داد.

    منبع: میزان

    واژه های کلیدی: ایران | دستگاه | پلیس پایتخت | خبر | گزارش |


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار